Весна. Літо. Осінь. Зима і…
Весна. Літо. Осінь. Зима і…
Весна. Літо. Осінь. Зима і…

Весна. Літо. Осінь. Зима і…

пластична драма в стилі італійської комедії масок(Автор і режисер – постановник заслужений діяч мистецтв України

Олександр Бєльський)

«Олександр Бєльський – мудрець. Він керує театром разом зі своєю дружиною, а в їх постановках грає син. Це той приклад, коли сім’я переростає в творче об’єднання. Вистава дуже «смачно» візуально прокреслена. Дуже гарний фон, я от думала з чим він в мене асоціюється, а асоціюється з лінією Модельяні. Я згадала «Чорний квадрат» Малевича, цим квадратом було коло на фоні. Це унікальний театр, аналогів в Україні йому немає і не знаю, чи є в Європі. У них дивовижний репертуар: Гоголь, Грін, Шевченко. Вони не просто вийшли на сцену і протанцювали щось, вони вклали душу в свою виставу. Я схиляю голову перед цим театром, тому що це альтруїсти, це дивовижна творча аскеза. Я люблю їх…»

Лариса КАДИРОВА,

народна артистка України, Лауреат Національної премії  імені Тараса Шевченка, президент міжнародної благодійної  організації «Міжнародний Інститут театру» (Український центр), м. Київ

         «Театр «Академія руху» – це унікальне явище в українському театральному просторі. Його мистецтво завжди дивує. Він показує світ в неординарному ракурсі. Режисер ніколи не зраджує в сподіваннях побачити щось особливе. Він візуалізує музику, це його мистецьке ноу-хау. Дивовижно, як Вівальді наштовхнув Бєльського на таку фантазію. Режисер вміє почути в музиці дивовижне і може трактувати її на свій лад, і це допомагає йому створити таку історію, котра ідеально під цю музику підходить. Режисер розуміє, що він хоч сказати, емоції які він хоче викликати у глядача і в нього це вдається. Хочу визначити чудову фізичну підготовку акторів, котрі показували прекрасну гру. Вони миттєво переодягалися, легко входили в новий образ і зуміли донести максимум задуму режисера. Такі вистави цінні тим, що ті, що приходять сюди заради естетичного задоволення, знаходять його. І ті, хто шукає філософію і підтексту, також знаходять бажане».

Алла ПІДЛУЖНА,

 лауреат премії  НСТД України в галузі театрознавства і

 театральної критики, театральний критики, м. Київ

2012р. – диплом Лауреата Фестивалю-конкурсу на здобуття Вищоїтеатральної нагороди Придніпров’я «Січеславна-2012» в номінації «Краща пластична вистава». (Дніпропетровськ)